Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Efektywne zarządzanie relacjami z klientami

W artykule przedstawiono główne złożenia i wybrane instrumenty pozwalające na efektywne zarządzanie relacjami z klientami. Rozważania rozpoczęto od przedstawienia etapów procesu budowy relacji z klientami w kontekście marketingu relacji. W dalszej części przedstawiono niektóre z kryteriów segmentacji oraz metody pozwalające na ocenę wartości klienta. Artykuł kończy omówienie wskaźnika zwrotu z inwestycji jako głównego miernika efektywnego zarządzania relacjami z klientami.

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language
polski
Publication year
2006

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Efektywne zarządzanie relacjami z klientami" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab