Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Principles of TQM in tourist service's continuous improvement

Niniejszy rozdział ma na celu zaprezentowanie możliwych do realizacji form i kierunków doskonalenia usług turystycznych z wykorzystaniem kluczowych założeń koncepcji Kompleksowego Zarządzania Jakością (TQM) oraz wskazaniem kluczowej roli kierownictwa placówek turystycznych, w inicjowaniu doskonalenia jakości oferowanych usług. Uszczegółowieniu podstawowych kierunków doskonalenia jakości posłużyły kluczowe kryteria TQM, w odniesieniu do poszczególnych zdarzeń występujących w usługach turystycznych.

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Language
angielski
Publication year
2009

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Principles of TQM in tourist service's continuous improvement" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab