Autorka stawia tezę, że budowanie zasad etycznych każdego zawodu jest jednoczesnym budowaniem ram rzetelności i profesjonalizmu zawodowego, budowaniem ładu społecznego. Zawód specjalisty PR szczególnie takich ram wymaga, ponieważ jego wykonywanie wiąże się z wpływaniem na różne sfery życia społecznego: reputację i wizerunek organizacji, jej pracowników, na kształt mediów i społeczeństwo. Przywołane w artykule dwie najnowsze koncepcje - model zrównoważonej wartości i hipoteza tzw długiego ogona to najnowsze koncepcje ekonomiczne, które w pełni potwierdzają społeczny charakter działań PR jednocześnie stawiając przed PR nowe możliwości i nowe dylematy etyczne.
Authors
Additional information
- Category
- Publikacja monograficzna
- Type
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language
- polski
- Publication year
- 2010
Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Etyka - komu to potrzebne?" link open in new tab