Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Narzędzia komunikacji marketingowej w kontekście nawiązywania relacji z kandydatami na studia w świetle badań w latach 2008-2009

Funkcjonowanie szkół wyższych na coraz bardziej konkurencyjnym rynku usług edukacyjnych wymusza stosowanie nowych narzędzi konkurowania. Istotnym instrumentem "walki konkurencyjnej" o kandydata na studia są działania promocyjne - stosowanie narzędzi komunikacji marketingowej. Stanowią one początek budowania więzi z późniejszym studentem. Chcąc podejmować skuteczne i efektywne działania w tym zakresie, należy prowadzić badania. W opracowaniu przedstawiono wyniki badań, na podstawie których określono narzędzia komunikacji, które powinny być wykorzystywane.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2010

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Narzędzia komunikacji marketingowej w kontekście nawiązywania relacji z kandydatami na studia w świetle badań w latach 2008-2009" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab