Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych. A. Drapińska.

Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej. Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością.Autorka proponuje w książce nowatorskie podejście do zarządzania i marketingu w szkolnictwie wyższym, jakim jest zarządzanie relacjami. Jest ono propozycją nowoczesnego zarządzania, które z jednej strony może pomóc uczelniom w osiąganiu przewagi konkurencyjnej, z drugiej zaś nie jest sprzeczne z akademickim etosem i misją.W książce opisano zarządzanie relacjami z różnymi podmiotami w otoczeniu rynkowym uczelni (np. klienci, przedsiębiorstwa, państwo). Szczególną uwagę poświęcono relacjom uczelni ze studentami. W książce oparto się zarówno na najnowszej literaturze światowej, jak i wynikach własnych badań. Czytelnik znajdzie tu naukowe teorie, potwierdzające słuszność wysuwanych tez, a także przykłady praktycznych narzędzi niezbędnych szkołom wyższym.

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
książka - monografia autorska /podręcznik o zasięgu krajowym
Language
polski
Publication year
2011

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych. A. Drapińska." link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab