zaprezentowano kluczowe zagadnienia zarządzania roszcze-niami (ang. Claim Management) w przedsiębiorstwie budowlanym. Zaprezentowano dobre praktyki zarządzania roszczeniami zidentyfikowanymi w przedsiębiorstwie budowlanym. Przedsta-wiono warunki pojawienia się szansy lub wystąpienia błędu oraz ich następstw i zaplanowanego promującego lub eliminującego toku postępowania. Przedstawiono kon-cepcje algorytmu tych działań do adaptacji na potrzeby softwarowe. Omówiono przykła-dowe zastosowanie dwóch metod analizy FMEA oraz DMAIC w oparciu, o które można dokonać identyfikacji, definiowania oraz zapobiegania powstawaniu roszczeń lub wykorzystania szansy do osiągnięcia sukcesu. Przedstawiono również wyniki zastosowania tych analiz w badanym przedsiębiorstwie.
Authors
Additional information
- Category
- Publikacja monograficzna
- Type
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language
- polski
- Publication year
- 2011