Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Percepcja wiarygodności internetowych serwisów handlowych w kontekście zachowań konsumenckich

Celem pracy było sprawdzenie, w jaki sposób zachowania konsumenckie determinowane czynnikami społecznymi różnicują percepcję atrybutów kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych. Doświadczenie w transakcjach on-line oraz poczucie własnej skuteczności konsumentów nie przyczyniały się do powstawanie różnic. Kobiety, inaczej niż mężczyźni, potrzebowały więcej rekomendacji i były bardziej wyczulone na nieprofesjonalizm w sieci. Jednak może być to warunkowane odmiennością rodzajów kupowanych produktów.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2011

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Percepcja wiarygodności internetowych serwisów handlowych w kontekście zachowań konsumenckich" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab