Jeszcze do niedawna wydawało się, że social media, podobnie jak komunikatory internetowe, będą stanowiły kolejne narzędzie wykorzystywane w komunikacji ze znajomymi, a ich tematyka będzie związana głównie z rozrywką i chęcią podtrzymania więzi społecznych. Jednak, z obserwacji wielu autorów wynika, iż obecnie można już mówić o trendzie social media lub też Web 2.0, a z roku na rok internetowe witryny o charakterze społecznościowym, podobnie jak komunikacja mobilna, stają się coraz bardziej popularne. Media społecznościowe przekształciły się w bazy informacji, z których można czerpać wiedzę i w których ludzie mogą wymieniać się opiniami dotyczącymi różnorodnej tematyki. Dlatego obecnie działania kreujące i wzmacniające wizerunek marki, a co za tym idzie organizacji lub produktów, nie mogą pomijać obszaru social media. Celem artykułu jest ukazanie wagi prowadzenia profilu biznesowego w serwisie społecznościowym zgodnie z potrzebami jego użytkowników, z uwagi na wpływ profilu na wizerunek promowanej w ten sposób marki.
Authors
Additional information
- Category
- Publikacja w czasopiśmie
- Type
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language
- polski
- Publication year
- 2013
Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Media społecznościowe a wizerunek marki" link open in new tab