Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Marketing terytorialny a social media marketing na serwisie Twitter

Obszary terytorialne, podobnie jak inne podmioty gospodarcze, walczą o miejsce na rynku. Poprzez promocję dążą do osiągnięcie uprzywilejowanych miejsc w świadomości interesariuszy, będących dla danego regionu inwestorami, bądź turystami, którzy chcą miło spędzić czas na wakacjach. Miasta kreują swój wizerunek i dbają o niego, budując więzi emocjonalne i lojalność wobec swoich klientów. W tym celu wykorzystane są różne rodzaje instrumentów marketingowych. W celu przeanalizowania rzeczywistego wpływu promocji internetowej z wykorzystaniem portali społecznościowych na sukces marketingowy jednostek terytorialnych, przeprowadzono badania na przykładzie miasta Lublin. Miały one wykazać skuteczność rebrandingu marki Miasto Lublin na Twitterze - najpopularniejszym microblogu w Internecie.

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language
polski
Publication year
2013

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Marketing terytorialny a social media marketing na serwisie Twitter" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab