Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych

Nie ma wątpliwości, że wielu polskich świadczeniodawców usług zdrowotnych korzysta z Internetu do komunikowania się z pacjentami. Jednocześnie chcą oni stworzyć wizerunek marki jako bardziej nowoczesnej i atrakcyjnej. Elektroniczna komunikacja marketingowa (szczególnie serwisy informacyjne, serwisy społecznościowe, blogi, fora, microblogi, wyszukiwarki, marketing mobilny) ma coraz większe znaczenie w marketingu usług medycznych, ponieważ pacjenci są coraz bardziej aktywni w obszarze swojego zdrowia. Zastosowanie elektronicznych narzędzi komunikacji marketingowej skierowanej na przyciągnięcie większej liczby pacjentów jest ograniczane przez prawo polskie. Artykuł przedstawia część wyników badań jakościowych. Zogniskowane wywiady grupowe przeprowadzono w celu wsparcia oceny między innymi narzędzi promocji usług medycznych.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2013

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab