Nie ma wątpliwości, że wielu polskich świadczeniodawców usług zdrowotnych korzysta z Internetu do komunikowania się z pacjentami. Jednocześnie chcą oni stworzyć wizerunek marki jako bardziej nowoczesnej i atrakcyjnej. Elektroniczna komunikacja marketingowa (szczególnie serwisy informacyjne, serwisy społecznościowe, blogi, fora, microblogi, wyszukiwarki, marketing mobilny) ma coraz większe znaczenie w marketingu usług medycznych, ponieważ pacjenci są coraz bardziej aktywni w obszarze swojego zdrowia. Zastosowanie elektronicznych narzędzi komunikacji marketingowej skierowanej na przyciągnięcie większej liczby pacjentów jest ograniczane przez prawo polskie. Artykuł przedstawia część wyników badań jakościowych. Zogniskowane wywiady grupowe przeprowadzono w celu wsparcia oceny między innymi narzędzi promocji usług medycznych.
Authors
Additional information
- Category
- Publikacja w czasopiśmie
- Type
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language
- polski
- Publication year
- 2013