W artykule stawiam tezę o istotnej roli blogów jako niezwykle skutecznej platformie komunikacyjnej w dobie konwergencji mediów. Szczególnie ważną rolę to specyficzne narzędzie komunikacyjne może odegrać w działaniach public relations uczelni: jako narzędzie za pomocą którego można najpełniej realizować funkcje uczelni i te, które realizuje najwyższy poziom rozwoju PR - w komunikacji dwukierunkowej symetrycznej zgodnie z modelem Hunta/Gruniga. Tezę potwierdzam analizą literatury przedmiotu ostatnich lat dotyczącej nowych mediów, stron internetowych uczelni publicznych w Polsce, analizą wdrożenia/funkcjonowania blogów na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. W artykule proponuję też - jako wnioski - zasady budowania strategii poprawy komunikacji instytucji edukacyjnych poprzez wdrożenie takiego narzędzia jak blogi.
Authors
Additional information
- Category
- Publikacja w czasopiśmie
- Type
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language
- polski
- Publication year
- 2013