Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej

W rozdziale podjęto problem doskonalenia wykorzystania dorobku współczesnego marketingu w przygotowaniu i oferowaniu nowych technologii, oparte na doświadczeniach Politechniki Gdańskiej (PG). Omówiono pojęcia, cechy, korzyści i uwarunkowania współczesnego marketingu, jak też istoty nowych technologii i sposobów transferu z jednostek naukowo-badawczych do gospodarki. Przedstawiono dotychczasowe doświadczenia transferu i komercjalizacji nowych technologii z Politechniki Gdańskiej do gospodarki oraz ocenę wykorzystania marketingu w tych działaniach. Sformułowane wnioski posłużyły za podstawę do określenia propozycji usprawnień marketingu nowych technologii w transferze z PG do gospodarki oraz omówienia uwarunkowań usprawnienia marketingu nowych technologii w Uczelni. Całość zakończono podsumowaniem i sformułowaniem wniosków końcowych.

Authors

Additional information

DOI
Digital Object Identifier link open in new tab 10.5604/05096669.1077683
Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2012

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab