Dynamiczny rozwój rynku usług biegowych w Polsce w ostatnich latach spowodował, że organizatorzy imprez są zmuszeni do podjęcia konkurencji o klienta – biegacza . Tym skuteczniej będziemy w stanie go przyciągnąć im atrakcyjniejsza będzie impreza biegowa, którą organizujemy. Rozwój rynku spowodował więc, że pojawiła się potrzeba podejmowania działań marketingowych, które pozwolą na budowanie przewagi konkurencyjnej. Wśród wielu instrumentów marketingowych, które mogą być wykorzystane, znajdują się również te związane z promocją, a w szerszym ujęciu komunikacją marketingową. Będą one stanowić przedmiot niniejszego opracowania. Spróbujemy sobie odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób możemy „przyciągnąć” uczestników imprezy biegowej?
Authors
Additional information
- Category
- Publikacja monograficzna
- Type
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language
- polski
- Publication year
- 2014