Celem artykułu jest ukazanie koncepcji inbound marketing jako przykładu nowego podejścia do planowania i realizacji polityki komunikacji marketingowej w Internecie. Współcześnie klienci nie chcą być atakowani nachalną reklamą lub zanudzani przez nieatrakcyjne treści. Odwracają się od marek, które prowadzą z nimi komunikację jedynie przy użyciu tradycyjnych działań komunikacji marketingowej. Znane organizacje wykorzystują do promowania swoich marek inbound marketing (IM). IM oferuje efektywny kosztowo i wymierny sposób generowania większej liczby użytkowników oraz skłania do realizacji większej liczby zakupów niż tradycyjne działania komunikacji marketingowej. Działania IM kierują uwagę nabywców bezpośrednio na strony witryny internetowej organizacji, szczególnie gdy są oni zainteresowani odnalezieniem rozwiązania istotnego dla nich problemu. IM opiera się na trzech głównych komponentach: wyszukiwarki internetowe, kontent, media społecznościowe. Ciekawe treści napędzają ruch na stronach naszej witryny internetowej oraz zwiększają liczbę potencjalnych klientów. IM tworzy wiarygodność i szacunek, pozwalając nam zdystansować naszą konkurencję.
Authors
Additional information
- Category
- Publikacja w czasopiśmie
- Type
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language
- polski
- Publication year
- 2014