Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Inbound marketing a skuteczna komunikacja marketingowa

Celem artykułu jest ukazanie koncepcji inbound marketing jako przykładu nowego podejścia do planowania i realizacji polityki komunikacji marketingowej w Internecie. Współcześnie klienci nie chcą być atakowani nachalną reklamą lub zanudzani przez nieatrakcyjne treści. Odwracają się od marek, które prowadzą z nimi komunikację jedynie przy użyciu tradycyjnych działań komunikacji marketingowej. Znane organizacje wykorzystują do promowania swoich marek inbound marketing (IM). IM oferuje efektywny kosztowo i wymierny sposób generowania większej liczby użytkowników oraz skłania do realizacji większej liczby zakupów niż tradycyjne działania komunikacji marketingowej. Działania IM kierują uwagę nabywców bezpośrednio na strony witryny internetowej organizacji, szczególnie gdy są oni zainteresowani odnalezieniem rozwiązania istotnego dla nich problemu. IM opiera się na trzech głównych komponentach: wyszukiwarki internetowe, kontent, media społecznościowe. Ciekawe treści napędzają ruch na stronach naszej witryny internetowej oraz zwiększają liczbę potencjalnych klientów. IM tworzy wiarygodność i szacunek, pozwalając nam zdystansować naszą konkurencję.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2014

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Inbound marketing a skuteczna komunikacja marketingowa" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab