Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych

W artykule podjęto próbę wykazania wpływu jakości usług hotelarskich na kształtowanie lojalności klientów. To, jak gość hotelowy ocenia jakość usług, z których skorzystał, przekłada się na stosunek do nawiązania związku lojalnościowego z usługodawcą. Elementem, który stanowi podstawę i punkt wyjścia w procesie budowania trwałych relacji jest satysfakcja. Tylko z usatysfakcjonowanym klientem, hotel lub sieć są w stanie budować trwałe więzi, oparte na prawdziwie pojmowanej lojalności, której podstawę stanowi zaufanie.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2014

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab