Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Zastosowanie marketingowe systemów informatycznych w promocji zawodów żeglarskich

Promocja imprez żeglarskich poprzez tworzenie przekazu z regat jest wyzwaniem dla organiza- torów wydarzenia. W artykule przedstawiono systemy technologiczne, które wspomagają prezenta- cję zawodów oraz ich wpływ na zaangażowanie kibiców żeglarstwa. Zbadano interakcję fanów na podstawie statystyk strony WWW zawodów i wpływ wykorzystania systemów śledzenia wyników na ich postępowanie. Badania wykazały trzy kluczowe zależności: - zastosowanie interaktywnych systemów prezentacji regat powoduje zaangażowanie kibiców w przekaz z zawodów, - informacje czerpane z mediów społecznościowych są drugim, co do wielkości, źródłem interakcji, - prowadzenie przekazu należy dostosować do urządzeń mobilnych, których użytkownicy stanowią ponad 30% wszystkich kibiców. Implementacja uzyskanych wyników pozwoli organizatorom regat na efektywne wykorzystanie systemów informatycznych do promocji imprez żeglarskich. Działania te zwiększą potencjał marke- tingowy regat, a kibice zyskają formy przekazu dostosowane do ich potrzeb.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2014

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Zastosowanie marketingowe systemów informatycznych w promocji zawodów żeglarskich" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab