Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Jakość usług interaktywnych: projektowanie, ocena, doskonalenie

W publikacji poddano analizie główne koncepcje jakości usług on-line, zorientowane na następujące cele: jakość techniczno-funkcjonalna, interakcja użytkownik-system, doświadczenie użytkownika (User Experience), satysfakcja klienta oraz budowa relacji i lojalności klienta. Omówiono związek tych koncepcji z pięcioma perspektywami projektowymi jako środkami realizacji wspomnianych celów jakościowych. Przeanalizowano istotę i zawartość omawianych podejść oraz przedstawiono postulat ich integracji w ramach modelu projektowego przeznaczonego do zapewnienia kompleksowej jakości usług on-line.

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language
polski
Publication year
2014

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Jakość usług interaktywnych: projektowanie, ocena, doskonalenie" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab