W niniejszym opracowaniu zaprezentowano podstawowe aspekty działalności usługowej, w tym główne róznice wobec działalności wytwórczej, rodzaje i typy definicji oraz czynniki mające wpływ na ich kształt i rozwój. Kluczową cześcią opracowania jest identyfikacja procesów logistycznych oraz ich adaptacja do potrzeb działalności usługowej. Autorzy zaprezentowali to podejście z wykorzystaniem obserwacji przeprowadzonych w dwóch wybranych branżach usługowych. Wybrane zostały:branża gastronomiczna i hotelarska jako jedne z podstawowych obszarów usługi turystycznej. Ich specyfika posłuży do zidentyfikowania kluczowych cech charakterystycznych dla procesów logistycznych w działalności usługowej. Zróżnicowane podejście wynika z konieczności uwzglednienia cech charakterystycznych dla usługi w odniesieniu do działalności wytwórczej. Stąd też autorzy odwołują się do tych cech w analizach specyfiki procesów logistycznych
Authors
Additional information
- DOI
- Digital Object Identifier link open in new tab 10.15611/pn.2014.353.09
- Category
- Publikacja w czasopiśmie
- Type
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language
- polski
- Publication year
- 2014