Artykuł poświęcono interdyscyplinarnemu przedstawieniu istoty relacji sprzedaży, marketingu i logistyki w kontekście aktualnych problemów w e-logistyce dystrybucji. Autorzy artykułu, na bazie swoich doświadczeń, przedstawili istotę koordynacji tych procesów w kontekście zidentyfikowanego wirusa problemów dotyczącego e-logistyki dystrybucji w całej sieci wartości przedsiębiorstwa produkcyjnego oraz zaproponowali rozwiązania. Artykuł ma charakter teoretyczny, stanowi wskazania kierunków działania dla przedsiębiorstw, które obserwują trudności w zakresie koordynacji i integracji powyższych obszarów. Kluczową tezą postawioną w artykule jest wskazanie wiodącej roli czynnika ludzkiego jako źródła problemów najsilniej wpływających na dane wejściowe, przebieg oraz wynik e-logistyki dystrybucji danych, co bezpośrednio przekłada się na wartość marki.
Authors
Additional information
- DOI
- Digital Object Identifier link open in new tab 10.18276/pzfm.2015.41/2-40
- Category
- Publikacja w czasopiśmie
- Type
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language
- polski
- Publication year
- 2015