Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Porównanie atrakcyjności zajęć chemicznych z wykorzystaniem doświadczeń chemicznych, eksperymentów w rzeczywistości rozszerzonej oraz multimediów dla uczniów gimnazjów

Przeprowadzone badania wykazały, że istnieją statystycznie istotne różnice w ocenie atrakcyjności poszczególnych narzędzi. Możliwość eks- perymentowania (samodzielnego oraz przy zastosowaniu środowiska AR) przekładała się na odbiór takiej metody jako bardziej atrakcyjnej – w po- równaniu z zastosowaniem multimediów. I jak wskazują zebrane dane nie ma na to wpływu ani płeć, ani obszar pochodzenia ucznia. Proponowane badania pozwoliły tym samym ocenić wartościowość rozwiązań AR w edukacji chemicznej, jak również porównać skuteczność omawianej metody w stosunku do dotychczas stosowanych technik pre- zentacji materiałów dydaktycznych w nauczaniu chemii. Zdobyta w ten spo- sób wiedza będzie miała nie tylko znaczenie w projektowaniu przyszłych materiałów dydaktycznych, ale również będzie istotna z punktu widzenia metodyki nauczania chemii na poziomie gimnazjalnym.

Authors

Additional information

Category
Aktywność konferencyjna
Type
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Language
polski
Publication year
2015

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Porównanie atrakcyjności zajęć chemicznych z wykorzystaniem doświadczeń chemicznych, eksperymentów w rzeczywistości rozszerzonej oraz multimediów dla uczniów gimnazjów" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab