Kwestia kształcenia na poziomie szkolnictwa wyższego w kontekście zapotrzebowania i wymagań rynku pracy stanowi niezwykle istotny problem analiz teoretycznych, jak i empirycznych. Celem artykułu jest analiza sytuacji zawodowej osób, które ukończyły uczelnię o profilu technicznym. Kluczową zmienną braną pod uwagę w toku analiz porównawczych stanowi płeć. Dane empiryczne pozyskano w rezultacie badania sondażowego metodą CAWI, wśród osób które ukończyły Politechnikę Gdańską. Badanie przeprowadzono pięciokrotnie, w latach 2012-2016, łącznie na próbie liczącej ponad 5 tys. respondentów.
Authors
Additional information
- DOI
- Digital Object Identifier link open in new tab 10.29119/1641-3466.2017.105.39
- Category
- Publikacja w czasopiśmie
- Type
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language
- polski
- Publication year
- 2017