" Standardy przedstawiają wartości i pryncypia uzasadniające konieczność dokonywania odpowiednich wyborów. Public relations ma godzić interesy zleceniodawców, przedstawicieli mediów i różnych grup społeczeństwa, a przy tym pozostawać w zgodzie z normami etycznymi i odwoływać się do takich wartości jak szacunek, godność, rzetelność, uczciwość, prawda, wiarygodność, niezależność, lojalność i zaufanie. Opracowanie "Standardów profesjonalnego Public Relations" zostało przygotowane przez społeczny zespół ekspertów - autorzy dokumentu, w przekonaniu, że profesjonalizm i etyka są ze sobą nierozerwalnie połączone -zwłaszcza w dziedzinach, które - jak PR, wpływają na kondycję społeczeństwa."
Authors
- dr Jacek Barlik,
- dr Ewa Hope link open in new tab ,
- prof. Jerzy Olędzki,
- prof. Krystyna Wojcik
Additional information
- Category
- Publikacja monograficzna
- Type
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language
- polski
- Publication year
- 2020
Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Standardy Profesjonalnego Public Relations" link open in new tab