Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Marketingowe aspekty kształtowania centrum logistycznego

Scharakteryzowano centrum logistyczne i proces jego kształtowania. Omówiono marketingowe aspekty projektowania centrum logistycznego, w tym określenie partnerów, ich potrzeb oraz decyzji dotyczących profilu i zakresu działalności. Wymieniono marketingowe aspekty budowy centrum logistycznego, w tym kształtowanie personelu, pozyskanie poparcia jego budowy, przygotowanie i wdrożenie zintegrowanych instrumentów marketingowych, budowanie partnerskich relacji z podmiotami otoczenia. Wskazano marketingowe aspekty doskonalenia centrum logistycznego i sformułowano wnioski.

Authors

Additional information

Category
Aktywność konferencyjna
Type
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Language
polski
Publication year
2003

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Marketingowe aspekty kształtowania centrum logistycznego" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab