Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Public relations jako narzędzie wspierające działalność przedsiębiorstwa budowlanego.

Referat stanowi syntetyczne przedstawienie problematyki public relations (PR). Omówiono podstawy teoretyczne obejmujące: krótki rys historyczny, podstawowe definicje, pojęcie wizerunku i tożsamości oraz model budowy wizerunku firmy jak również otoczenie przedsiębiorstwa. Następnie zaproponowano metodykę postępowania, jaką należy zastosować w przypadku wdrażania PR w przedsiębiorstwie obejmującą: działania początkowe, budowę programu uraz sytuacje kryzysowe. Opracowanie uzupełniono badaniami przeprowadzonymi w wybranych przedsiębiorstwach budowlanych Trójmiasta.

Authors

Additional information

Category
Aktywność konferencyjna
Type
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Language
polski
Publication year
2003

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Public relations jako narzędzie wspierające działalność przedsiębiorstwa budowlanego." link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab