Tworząc interakcyjny system graficzny należy mieć na uwadze wydajność zarówno sprzętu, jak i obsługującego go oprogramowania. Zaniedbanie analizy możliwości hardware'u i software'u grozi brakiem wydolności systemu i w efekcie koniecznością kosztownej modyfikacji sprzętu lub pracochłonnej (ze względu na przebudowę kodu) wymiany biblioteki graficznej. Oszacowanie wydajności systemu graficznego wydaje się zatem niezbędne w początkowym etapie jego wytwarzania. W oszacowaniu tym należy jednak uwzględniać specyfikę operacji graficznych tworzonego systemu. Z tego też powodu popularne benchmarki nie zawsze pozwalają na trafną ocenę wydajności. Referat przedstawia własną propozycję wielokryterialnego pomiaru wydajności systemu graficznego.
Authors
Additional information
- Category
- Publikacja w czasopiśmie
- Type
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language
- polski
- Publication year
- 2004