Problem badawczy: zbadanie stanu świadomości oraz próba przedstawienia stanu obecnego wykorzystania nowych technologii, perspektyw rozwoju rynku oraz wzajemnego wpływu na siebie przemian technologicznych związanych z wprowadzeniem w sektorze MSP technologii internetowych oraz wejściem firm sektora MSP na nowo tworzony rynek Electronic Commerce. Cele pracy: zbadanie wpływu, jaki Electronic Commerce oraz Internet wywiera na działalność MSP oraz próba przewidzenia ich przyszłego wpływu, związanego z rozwojem technologicznym i jego rynkowym wykorzystaniem. Hipotezy badawcze: wpływ inwestowania oraz wykorzystywania technologii Electronic Commerce i Internetu na działalność przedsiębiorstw, a w szczególności na takie jej aspekty jak poziom i dynamika zatrudnienia, przychodów oraz zysku. Zbadany został także wpływ nowoczesnych technologii na przezwyciężanie barier geograficznych, czego miernikiem został odsetek partnerów w dużej odległości od siedziby przedsiębiorstwa.
Authors
Additional information
- Category
- Doktoraty, rozprawy habilitacyjne, nostryfikacje
- Type
- praca doktorska pracowników zatrudnionych w PG oraz studentów studium doktoranckiego
- Language
- polski
- Publication year
- 2004