Opisano prace związane z modernizacją eksperymentalnego pojazdu hybrydowego PH-MAK oraz stanowiska badawczego, którego głównym elementem jest hamownia podwoziowa. Modernizacja pojazdu objęła, między innymi, wymianę gaźnikowego silnika spalinowego na zasilany wtryskowo silnik Lombardini LGW 523 MPI, zastosowanie akumulatorów żelowych nowej generacji i zakup sterownika baterii akumulatorów Badicheq, który umożliwia dokładny pomiar stanu naładowania. Stanowisko badawcze wyposażono w urządzenie do analizy gazów spalinowych Horiba MEXA 8420 z układem poboru próbki spalin CVS-62. Celem modernizacji jest uzyskanie możliwości badania różnych strategii sterowania napędem hybrydowym pojazdu podczas realizacji testów jezdnych na hamowni podwoziowej.
Authors
Additional information
- Category
- Aktywność konferencyjna
- Type
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Language
- polski
- Publication year
- 2004