Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Marketing miedzynarodowy

4.2. Cena - w podrozdziale przedstawiono podstawowe definicje, strategie cenowe, proces ustalania ceny i metody jej wyznaczania, określono ponadto taktyczną rolę ceny4.3. Dystrybucja - podrozdział obejmuje podstawowe pojęcia w zakresie dystrybucji, kryteria klasyfikacji oraz typy kanałów dystrybucji. W tej części pracy scharakteryzowano ponadto sprzedaż hurtową oraz detaliczną, rodzaje pośredników, formy i strategie dystrybucji, a także logistykę dystrybucji6.2. Marketing międzynarodowy - w tym rozdziale omówiono kolejno takie zagadnienia, jak międzynarodowe otoczenie firmy, elementy markeitngu mix na rynku międzynarodowym, strategie marketingowe oraz badania marketingowe rynków zagranicznych.

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language
polski
Publication year
2005

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Marketing miedzynarodowy" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab