Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Optymalizacja sceny dla potrzeb interakcyjnej wizualizacji terenu rzeczywistego wykorzystująca klaster obliczeniowy

Interakcyjny system Wiz3D przeznaczony do wizualizacji terenu rzeczywistego na podstawie danych pochodzących z Geograficznych Systemów Informacyjnych (GIS) wymaga dużych mocy obliczeniowych na etapie upraszczania sceny służącego płynnej generacji kolejnych kadrów animacji. W związku z tym zaplanowano realizację tego etapu przez klaster obliczeniowy. Aby osiągnąć jak najkrótszy czas wykonania należy zadbać o równomierne obciążenie poszczególnych procesorów klastera. Artykuł ten prezentuje kilka metod rozdziału danych pomiędzy procesory i przeprowadza krótką dyskusję ich wad i zalet.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2006

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Optymalizacja sceny dla potrzeb interakcyjnej wizualizacji terenu rzeczywistego wykorzystująca klaster obliczeniowy" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab