Autorzy podejmują w artykule dyskusję z powszechnie wyznawanym poglądem, że Strategiczna Karta Wyników jako metoda zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem powinna raczej być stosowana w sektorze dużych przedsiębiorstw, niż małych i średnich. Aby to uczynić, w pierwszej części poniższego tekstu, wskazują na istotne trudności związane z wdrażaniem BSC w aspektach: kosztów, czasochłonności, nadzwyczajnego wysiłku organizacji, nowego spojrzenia na komunikację w dół struktury, dalekiego horyzontu planowania, sceptycyzmu kadry odpowiedzialnej za finanse firmy oraz oporu wśród pozostałych działów organizacji. W drugiej części artykułu autorzy wskazują na to, że wewnętrzne trudności BSC są możliwe do pokonania w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, gdzie wdrożenie BSC może: kosztować mniej, trwać krócej, być łatwiej komunikowalne wśród pracowników, budzić mniejszy opór organizacji.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2006
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Wewnętrzne trudności strategicznej karty wyników" link otwiera się w nowej karcie