W niniejszym rozdziale zaprezentowano zagadnienia związane z prognozowaniem sprzedazy w przedsiebiorstwie. Przedstawiono również wprowadzenie do problemu prognozowania oraz rolę informacji i prognozowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Omówiono proces prognozowania sprzedaży i etapy budowy prognozy, a także dokonano podziału metod prognozoania sprzedazy. Uwypuklono rozważania dotyczące optymalizacji wielkości produkcji, któa to wpływa znacząco na obniżenie ceny gotowego produktu. AKtrakcyjna cena pozoli klientowi na zwiekszenie korzyści przy dokonywaniu transakcji zakupu.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2006
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "System zarządzania popytem oraz prognozowaniem sprzedaży wyrobów finalnych" link otwiera się w nowej karcie