Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Efektywność działań reklamowych na rynku otwartych funduszy emerytalnych w Polsce

Celem artykułu jest zaprezentowanie uwarunkowań związanych z oceną efektywności działań reklamowych na jednym z segmentów rynku usług finansowych. Przedstawiono ocenę dotychczasowych działań w zakresie reklamy otwartych funduszy emerytalnych oraz zidentyfikowano znaczenie tych działań na podejmowane decyzje dotyczące przystępowania do funduszy emerytalnych.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2006

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Efektywność działań reklamowych na rynku otwartych funduszy emerytalnych w Polsce" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie