Przedstawiono marketingową problematykę handlu internetowego w zorientowaniu na klienta detalicznego. Zaprezentowano szereg pozatechnicznych elementów mających wpływ na postrzeganie witryny przez odwiedzającego ją Internautę. Dokonano przeglądu technik wpływania na zachowanie ludzi oraz przeanalizowano możliwości ich wykorzystania na komercyjnych stronach www. Wyciągnięto wnioski natury ogólnej mogące służyć projektantom stron www dla zwiększenia stopnia atrakcyjności, a zwłaszcza efektywności witryn. Przedstawiono szereg praktycznych przykładów obrazujących poruszaną problematykę. Zasugerowano dalsze kierunki rozwoju witryn komercyjnych w segmencie rynkowym B2C ze szczególnym zwróceniu uwagi na oczekiwania szeroko pojętego Internauty oraz dokonano przeglądu i analizy tych oczekiwań.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2007