Szybki rozwój techniki i znaczący wzrost kosztów pracy wymusza na wykonawcach robót ograniczenie do niezbędnego minimum liczby robotników, i wto miejsce wprowadzenie nowoczesnych, bardzo wydajnych maszyn, które skracają czas wykonania naprawy. Druga zasadniczą przyczyną wprowadzenia nowoczesnych maszyn jest ograniczenie do niezbędnego minimum czasu zamknięcia torów, co zmniejsza utrudnienia w prowadzeniu ruchu pociągów, a ponadto naprawy mogą być prowadzone w przerwach między ruchem pociągów.W artykule przedstawiono najnowesze rodzaje maszyn stosowane w potokowej naprawie nawierzchni szynowej i recykilngu górnej warstwy podtorza.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2007
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Mechanizacja napraw głównych podtorza i nawierzchni szynowych" link otwiera się w nowej karcie