Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Mechanizacja napraw głównych podtorza i nawierzchni szynowych

Szybki rozwój techniki i znaczący wzrost kosztów pracy wymusza na wykonawcach robót ograniczenie do niezbędnego minimum liczby robotników, i wto miejsce wprowadzenie nowoczesnych, bardzo wydajnych maszyn, które skracają czas wykonania naprawy. Druga zasadniczą przyczyną wprowadzenia nowoczesnych maszyn jest ograniczenie do niezbędnego minimum czasu zamknięcia torów, co zmniejsza utrudnienia w prowadzeniu ruchu pociągów, a ponadto naprawy mogą być prowadzone w przerwach między ruchem pociągów.W artykule przedstawiono najnowesze rodzaje maszyn stosowane w potokowej naprawie nawierzchni szynowej i recykilngu górnej warstwy podtorza.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2007

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Mechanizacja napraw głównych podtorza i nawierzchni szynowych" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie