Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Badania marketingowe brytyjskiego rynku nożyc do cięcia blachy na długość

W artykule zaprezentowano rolę trzech rodzajów badań marketingowych - badań źródeł wtórnych, wywiadów oraz badań ankietowych - w pozyskiwaniu informacji odnośnie rynku dóbr inwestycyjnych. Cel ten zrealizowano na przykładzie badań brytyjskiego rynku latających nożyc do cięcia blachy na długość.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2007

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Badania marketingowe brytyjskiego rynku nożyc do cięcia blachy na długość" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie