W artykule dokonano analizy i oceny wybranych programów lojalnościowych stosowanych przez Grupę Hotelową Orbis. Na początku przedstawiono główne założenia dotyczące programu lojalnościowego. Następnie zaprezentowano trzy programy lojalnościowe poddane analizie. Przedstawiono nazwę programu, jego formę, marki hoteli go stosujące, korzyści dla uczestników oraz uwagi dotyczące programu. Kolejnym etapem była ocena rozpatrywanych programów. Dokonano jej w kontekście spełniania celów, właściwej struktury programu oraz występowania błędów w programie. W ocenie uwzględniono również dodatkowe kryteria wyodrębnione przez autorkę.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2008
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Ocena wybranych programów lojalnościowych Grupy Hotelowej Orbis" link otwiera się w nowej karcie