Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego a realizacja celów marketingu relacji

Od sposobu zorganizowania przedsiębiorstwa hotelarskiego, czego podstawę stanowi właściwie opracowana struktura organizacyjna, zależy skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Ma to również wpływ na realizację celów stawianych przed marketingiem relacji. Decyduje o możliwości stworzenia trwałych relacji z klientem - gościem hotelowym.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2008

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego a realizacja celów marketingu relacji" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie