Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Personalizacja animacji postaci w aplikacjach rzeczywistości wirtualnej

Celem referatu jest przedstawienie metody tworzenia spersonalizowanej animacji wirtualnej postaci. Na wejściu aplikacji podawane są animacje czynności i gestów, które wzbogacane są o dodatkowe klatki kluczowe. Ma to na celu wprowadzenie do animowanego ruchu elementów nie zmieniających jego obiektywnej treści, ale wpływających na odbiór subiektywny. Parametry dodawanych faz zaleŜne są od subiektywnego opisu podanego przez użytkownika. MoŜliwe jest osiągnięcie zróżnicowanych stopni płynności i stylizacji ruchu. W referacie przedstawiono sposób wyznaczania parametrów animowanego ruchu, ich rozmytego opisu oraz algorytm wzbogacania animacji. Przytoczono i skomentowano wyniki testów oceny subiektywnej uzyskiwanego ruchu. Zaproponowano wykorzystanie opisanego algorytmu wzbogacania w aplikacji rzeczywistości wirtualnej.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2008

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Personalizacja animacji postaci w aplikacjach rzeczywistości wirtualnej" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie