Pozyskiwanie i reprezentacja pojęć jest koniecznym warunkiem doimplementacji rozumienia w systemach kognitywnych.Gry słowne są dają interesujące możliwości pozyskiwaniawiedzy do komputerowego modelu pamięci semantycznej. W artykuleprzedstawiono podstawy architektury pamięci semantycznej orazwyniki działającego na niej algorytmu wyszukiwania kontekstowego,który użyty został do realizacji gry w 20 pytań.
Autorzy
- dr hab. inż. Julian Szymański link otwiera się w nowej karcie ,
- Włodzisław Duch
Informacje dodatkowe
- DOI
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego link otwiera się w nowej karcie 10.1109/ijcnn.2008.4634239
- Kategoria
- Aktywność konferencyjna
- Typ
- materiały konferencyjne indeksowane w Web of Science
- Język
- angielski
- Rok wydania
- 2008
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Knowledge representation and acquisition for large-scale semantic memory" link otwiera się w nowej karcie