Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Marketing szkół wyższych - model budowania relacji ze studentami

Wiedza na temat marketingu w szkołach wyższych wciąż znajduje się we wstępnej fazie, jest niepełna i niespójna. Brakuje zwłaszcza modeli teoretycznych uwzględniających naturę usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego. Dla tego sektora powinna być wypracowana specjalna koncepcja marketingowa, wypływająca ze skomplikowanej natury edukacji wyższej. W literaturze dotyczącej marketingu szkolnictwa wyższego najczęściej można spotkać odwołania do marketingu usług i marketingu sektora publicznego. Rzadko korzysta się tu z dorobku marketingu usług profesjonalnych, czy marketingu relacji, który najbardziej pasuje do charakteru usługi edukacyjnej.Celem artykułu jest więc zaproponowanie modelu budowania relacji ze studentami opartego o elementy tych czterech obszarów marketingowych, a zwłaszcza marketing relacji i marketing usług profesjonalnych.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2008

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Marketing szkół wyższych - model budowania relacji ze studentami" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie