Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Inteligentna obsługa klienta w komercyjnych witrynach internetowych

W artykule dokonano przeglądu technologii służących do realizacji inteligentnej obsługi klienta w witrynach internetowych. Pokazano bazodanowe rozwiązania konwencjonalne. Zaprezentowano szereg przykładów. Omówiono techniki wnioskowania z bazy przypadków jako alternatywę przy realizacji witryn klienckich. Zwrócono uwagę na specyficzne wymagania obsługi. Poruszaną problematykę zilustrowano praktycznymi implementacjami. Zasugerowano możliwe kierunki rozwoju oraz wyciągnięto konstruktywne wnioski natury realizacyjnej.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2009

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Inteligentna obsługa klienta w komercyjnych witrynach internetowych" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie