Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym

Celem referatu jest identyfikacja barier komunikacji międzykulturowej. Praca składa się z 3 części:1. Istota i znaczenie komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurowania na rynku międzynarodowym 2. Bariery komunikacji międzykulturowej 3. Problemy komunikacji międzykulturowej werbalnej i niewerbalnej.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2009

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie