Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji

Artykuł pokazuje ważną rolę działań public relations w każdym przedsiębiorstwie/organizacji, sytuując te działania w sferze zarządzania. Zysk nie jest już postrzegany jako główny cel funkcjonowania firmy, lecz jej usytuowanie w systemie społecznym i rola, jaką w tym systemie pełni. Artykuł pokazuje strategiczną funkcję działań PR, jako prac związanych nie tyle z kreowaniem wizerunku, lecz z zarządzaniem komunikacją, działań budujących dobrą reputację, wpływających na opinię publiczną w celu uzyskania poparcia dla organizacji. W artykule analizuję też rosnącą rolę informacji, jako elementu stającego się gwarantem jej powodzenia.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2009

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie