Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Jakość administracji publicznej na przykładzie Urzędu Skarbowego w Tczewie

W artykule zaprezentowano wyniki badań dotyczących jakości uług w wybranym urzędzie skarbowym przeprowadzonych za pomoca kwestionariusza ankietowego oraz metody Common Assessment Framework. Wymiki badań pokazały, że US jest placówką nastawioną na zmiany, jednak ich wprowadzanie wymaga czasu i znacznego zaangażowania, przede wszystkim kierownictwa, oraz wsparcia ze strony pracowników. Ponadto większą wagę powinno się zwrócić na długofalowe planowanie działalności urzędu. W proces ten powinno się włączyć zarówno obywateli jak i partnerów instytucjonalnych urzędu. Inicjatywa należy tu do Naczelnika Urzędu. Celem zmian powinno być przekształcenie stylu kierowania urzędem z takiego, gdzie funkcjonuje on obok świata zewnętrznego na taki, w którym jest on jego ważną składową.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2010

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Jakość administracji publicznej na przykładzie Urzędu Skarbowego w Tczewie" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie