Klienci obecni w wirtualnym świecie mają do wyboru ogromną ilość wyrobów, usług i informacji w różnych kategoriach i na pewno nie podlegają sterowaniu. Sprzedawcy pozostaje jedynie ich obsługiwanie, słuchanie i docenianie. Pomiędzy użytkownikami (nabywcami, sprzedawcami) zachodzą relacje, wykorzystujące Internet, jako środek komunikacji i dystrybucji. W dobie marketingu partnerskiego, gdy w coraz większej liczbie przedsiębiorstw wprowadza się systemy zarządzania relacjami z klientami, wiedza o nabywcach, zwłaszcza o czynnikach wpływających na ich zachowania, jest istotna. Jest to o tyle ważne, iż zachowania i preferencje konsumentów zmieniają się z czasem. Wpływają na nie różne czynniki nie zawsze zależne od firmy. W Polsce z roku na rok wzrasta liczba użytkowników Internetu dokonujących zakupów w Sieci. Wśród nich dużą grupę stanowią osoby w wieku 20-29 lat (znaczną grupę stanowią studenci).
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2010