Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Zastosowanie systemów informatycznych klasy CRM w procesach zarządzania relacjami z klientami

Przedstawiono znaczenie i rolę systemów informatycznych w procesie zarządzania nowoczesną jednostką organizacyjną. Zaprezentowano cykl rozwojowy systemów zarządzania w dobie ciągłego zapotrzebowania na informację. Pokazano rozwój narzędzi informatycznych wspierających rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstw. Określono pojęcie procesu biznesowego. W szczególności zwrócono uwagę na systemy typu CRM (Customer Relationship Management) oraz zaprezentowano ich znaczenie w procesie zarządzania relacjami z klientami. Scharakteryzowano klasę systemów CRM, a poprzez przykłady zobrazowano praktyczne korzyści i efekty ich zastosowania w przedsiębiorstwach. Wyciągnięto wnioski oraz przedstawiono prognozowane kierunki rozwoju tej klasy systemów.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2010

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Zastosowanie systemów informatycznych klasy CRM w procesach zarządzania relacjami z klientami" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie