W artykule poruszono problem komunikacji pomiędzy szkołą wyższą a jej najważniejszymi klientami, czyli studentami. Zwrócono uwagę, że dobra komunikacja jest jednym z najważniejszych elementów budujących relacje oraz, że niewystarczające jest obecnie wyłącznie tradycyjne postrzeganie komunikacji, zwłaszcza w przypadku tak nietypowych usług, jakimi są usługi edukacyjne szkół wyższych. Scharakteryzowane zostały trzy najważniejsze rodzaje komunikacji: planowa, nieplanowa oraz związana z usługą. Przedstawiono także wyniki badań, które potwierdziły duże znaczenie komunikacji w szkolnictwie wyższym. Pokazały także, że w badanych uczelniach komunikacja pozostawia wiele do życzenia i wymaga wielu zmian.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2011
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Komunikacja marketingowa pomiędzy szkołą wyższą a studentami" link otwiera się w nowej karcie