W artykule ustalono hierarchię wymagań studentów wobec usług on-line na podstawie danych z badania ankietowego, w którym zastosowano skalę porównywania parami. Wyniki pokazują, że badani oczekują przede wszystkim korzystnej ceny usługi on-line, a następnie bezpieczeństwa jej świadczenia. Na kolejnej pozycji znajdują się następujące wymagania: niskie dodatkowe wydatki, dostęp do odpowiedniej ilości informacji, wygodne korzystanie z usługi i krótki czas jej świadczenia. Pozostałe wymagania znalazły się na dalszych miejscach. Tego rodzaju hierarchia może być wykorzystana przy projektowaniu usług on-line.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2011
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Hierarchia ważności wymagań studentów wobec usług on-line" link otwiera się w nowej karcie