Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Wykorzystanie silnika graficznego JMONKEYENGINE 3 oraz jego środowiska wytwórczego w procesie tworzenia gry

Zaprezentowano podstawy funkcjonowania silników graficznych na platformie Java oraz przedstawiono silnik jMonkeyEngine. Omówiono podstawowe zasady zarządzania obiektami na scenie w jMonkeyEngine i wykonano porównanie do innych rozwiązań. Przedstawiono szczegółowo sposób obsługi modeli trójwymiarowych. Dokonano charakterystyki obsługi operacji wejścia w omawianym silniku. Opisano architekturę opartą na shaderach, która jest stosowana w definiowaniu materiałów. Zaprezentowano rozwiązania, które ułatwiają tworzenie gry strategicznej. Wykonano opis środowiska programistycznego stworzonego specjalnie do celu projektowania gier komputerowych.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2011

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Wykorzystanie silnika graficznego JMONKEYENGINE 3 oraz jego środowiska wytwórczego w procesie tworzenia gry" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie