Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Employing Blended E-Learning to Improve Rate of Assignments Handing-In

It has been observed that students hand in homework assignments at a notably low rate in introductory C programming course. A survey has revealed that the real issue was not student learning but instructor work organization. Based on survey results, the physical course has been complemented with an e-learning component to guide the homework process. Assignment handing-in rate significantly improved, as e-learning allowed the homework process to be easily managed by one person for the entire students cohort.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Aktywność konferencyjna
Typ
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język
angielski
Rok wydania
2011

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Employing Blended E-Learning to Improve Rate of Assignments Handing-In" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie